Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Το μέλλον του κλάδου βρίσκεται στα χέρια μας (;)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
22.6.2014

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση των σωματείων της Αθήνας που έγινε το Σάββατο 21.6.2014 στο Αμφιθέατρο της διεύθυνσης μεταφορών Πειραιά. Συμμετείχαν αντιπρόσωποι από τα 4 σωματεία με πολλές απόψεις και θέσεις, συμπληρώνοντας την εισηγητική πρόταση για το μέλλον του κλάδου! Αναπτύχθηκε ένας γόνιμος και καταιγιστικός διάλογος,  και αποφασίστηκε άμεσα η σύγκλιση μιας επιτροπής, με τουλάχιστον 2 άτομα ανά σωματείο, η οποία θα διαμορφώσει μια ενιαία άποψη των σωματείων της Αθήνας για τις προσεγγίσεις του νέου επερχόμενου π.δ που μόνο την Οδική Ασφάλεια δεν προάγει. Παράλληλα η ίδια επιτροπή, αφουγκραζόμενη τις αποφάσεις των Σωματείων, θα διερευνήσει την ίδρυση «φορέα» είτε Πανελλήνιου είτε Αττικού, που θα αναλάβει τις διαδικασίες και την ολοκλήρωση των βασικών απαιτούμενων για την Νέα Σχολή Οδικής Ασφάλειας που προτείνουμε!

Με εκτίμηση
Γραφείο Τύπου  Σ.Οδ.Α.Δ.Α.

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Αποφασίζουμε εμείς για εμάς...!

Σάββατο 21 Ιουνίου στις 10:00 π.μ. στην Διεύθυνση Μεταφορών Πειραιά, στα Kαμίνια (Ερμουπόλεως 38 και Πηλίου) θα γίνει η πρώτη συνάντηση όλων των σωματείων της Αθήνας για το κυοφορούμενο (;) π.δ. και την πρόταση του κλάδου για τον ενιαίο Σύλλογο! 

Αποφασίζουμε εμείς για εμάς...! 
Η συμμετοχή σας και οι αποψεις σας θα δυναμώσουν την φωνή μας!

Για την διαδρομή δες εδώ:  http://goo.gl/maps/66VQk 


.....................................................

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

561 στην πράξη | Δυσλειτουργίες και λύσεις

Βεβαιώσεις δραστηριοτήτων συνέχεια...!

http://zografos.com/nea/561-2006-elegxoi/

Σε σχέση με την έναρξη της σεζόν, παρατηρούνται ορισμένες αυθαιρεσίες και λανθασμένες ερμηνείες του 561/2006.
Έχουμε κάνει ερώτημα στο Υπουργείο ότι η εξασφάλιση του απαιτουμένου (για οχήματα με  αναλογικό ταχογράφο) της επίδειξης  δίσκων 28 προηγουμένων ημερών, δεν είναι εφικτό να γίνει, διότι ο οδηγός δεν εργάζονταν! και προτείνουμε  να καλυφτεί το κενό με, την φωτοτυπία της πρόσληψης και μια Υπεύθυνη Δήλωση του οδηγού για το διάστημα που δεν εργάζονταν.
Μέχρι να μας απαντήσουν, μπορούμε να συμπληρώνουμε την Βεβαίωση δραστηριοτήτων που είναι για τις Διεθνείς Οδικές  Μεταφορές.
Επίσης, εφόσον δεν προκύπτουν οι 28 προηγούμενες ημέρες, είτε σε αναλογικό, είτε σε ψηφιακό ταχογράφο, συμπληρώνουμε εκ νέου την Βεβαίωση Δραστηριοτήτων και τσεκάρουμε μόνο το  αντίστοιχο τετραγωνίδιο, ανάλογα με την δραστηριότητα την οποία εκτελούσε ο οδηγός και δεν μπορούσε να καταγραφεί. Τα αντίστοιχα τετραγωνίδια είναι τα παρακάτω:
(14)      βρισκόταν σε αναρρωτική άδεια
(15)      βρισκόταν σε ετήσια άδεια
(16)      βρισκόταν σε ώρα αδείας ή αναπαύσεως
(17)     οδηγούσε όχημα που εξαιρείται από το πεδίο εφαρμογής του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 561/2006 ή την AETR
(18)      εκτελούσε άλλα καθήκοντα πέραν της οδήγησης
(19)      ήταν διαθέσιμος/-η
Ιδιαίτερη προσοχή:  Επιλέγετε ένα μόνον τετραγωνίδιο για κάθε βεβαίωση.
………………………………………………………..

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Α.Α.Ε. Βασικές αρχές οδήγησης μοτοσικλέτας

http://zografos.com/nea/begin-moto/

Προσοχή!
Αδειάστε το κεφάλι σας από όλα όσα δεν έχουν σχέση με την οδήγηση! Μην ξεχνάτε ότι,  είναι επικίνδυνα εκεί έξω… και εσείς ισορροπείτε σε δύο τροχούς!
Το σύστημα Α.Α.Ε. είναι απλά τρόπος  να σας θυμίζει, πώς η προσοχή σας και το μυαλό σας, να παραμένει συνεχώς στον δρόμο και τις ιδιαιτερότητές του.
(Α) -Αναζήτηση! Αναζήτηση γύρω σας για πιθανούς κινδύνους.
(Α) -Αξιολόγηση! Αξιολογήστε τυχόν κινδύνους,: όπως  στροφές αυτοκινήτων, την ταχύτητα άλλων οχημάτων που πλησιάζουν την διασταύρωση, ΜΜΜ, σιδηροδρομικές γραμμές, κλπ.
(E) -Εκτέλεση! Εκτελέστε την κατάλληλη ενέργεια, ΤΗΝ κατάλληλη στιγμή ΜΕ την κατάλληλη ταχύτητα για την αποφυγή κινδύνου…!
………………………………

http://zografos.com/nea/begin-moto/

8 επίκαιρες συμβουλές για την οδήγηση μοτοσικλέτας

Καλημέρα...! Για όλους εμάς που λαχταρούμε την ελευθερία που δίνουν οι δύο τροχοί... ας μην αγνοούμε ή ξεχνάμε τους πιθανούς κινδύνους κατά την οδήγηση μοτοσικλέτας...!