Οι παρεμβάσεις του Άρη Ζωγράφου στην ημερίδα κατά την συζήτηση των θέσεων:
Σε σχέση με τις προτάσεις του έργου ROSEE για την πολιτική Οδικής Ασφάλειας.
"... Η Οδική Ασφάλεια έχει και Όνομα και Επώνυμο, δεν απευθύνεται στους δρόμους και τα οχήματα, αλλά στους χρήστες...! Το ζητούμενο σε όλα αυτά ΠΡΕΠΕΙ να είναι ο τελικός χρήστης ο οποίος δεν είναι αριθμός...!"
"...Κοινός παρονομαστής πρέπει να είναι η ασφάλεια των χρηστών... Όμως οι καθ' έργω υπεύθυνοι και επιφορτισμένοι από την πολιτεία για την εκπαίδευση και την κατάρτιση των χρηστών, δεν είναι προσκαλεσμένοι..."
Ενότητα: Ασφάλεια των Χρηστών της Οδού.
"... Σουρεαλιστικό το τοπίο, από την μια η εισήγηση του ΙΜΕΤ για τα αυτοκίνητα και την οδήγηση το έτος 2018 και από την άλλη η εισήγηση του ΥΠΟΜΕΔΙ ... Τρέλλα! Εξακολουθούν εκεί στην Αναστάσεως οι αλλαγές να κινούνται με τον Μουτζούρη… Αυτά που είχαμε προτείνει ως κλάδος το 2003, έρχονται σαν νέα..(;) μέτρα το 2014..."
"...Όταν κάτι είναι σάπιο,
όταν κάτι πεθαίνει και είναι πιο βίαιο και από ταινία του Ταραντίνο,
δεν το εξωραΐζεις αλλάζοντας διαδικασίες, ή, ψεκάζοντάς το με δήθεν
διαφάνεια και δόσεις διαδικτύου. Απλά, το διαλύεις και το χτίζεις από την αρχή
με όραμα, νόμους, κανόνες, λογική, και φροντίδα, ώστε να μπορεί ο
κόσμος που συναλλάσσεται με αυτό - και πολλές φορές είναι μέρος του - να
το αγκαλιάσει και να το αγαπήσει..."
"...Η αναγκαιότητα προσαρμογής, αναβάθμισης κι εκσυγχρονισμού του συστήματος παραγωγής χρηστών των οδοστρωμάτων,
ανάλογα με τα νέα δεδομένα, με τις νέες προκλήσεις και εξελίξεις είναι
αίτημα των καιρών, όπως και η αναγκαιότητα του να αποτελέσει η
διαδικασία για την απόκτηση άδειας οδήγησης μια συνέχεια ενός
προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής που θα ξεκινάει από το Νηπιαγωγείο θα επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα και θα συνυπάρχει σε όλη του την οδηγητική πορεία με την μορφή της δια βίου μάθησης.
Πολύ λίγα πράγματα μπορεί να προσφέρει στην σύγχρονη αυτοκίνηση μια
αυτόνομη εκπαιδευτική διαδικασία που θα ασχολείται μόνο με αυτό..."
"...Ο νέος που έχει διαμορφώσει κυκλοφοριακή κουλτούρα από το σχολείο, που έχει αποκτήσει δεξιότητες συμπεριφοράς και οραματίζεται μια άλλη κοινωνία, όπου η Οδική ασφάλεια δεν θα είναι το ζητούμενο, αλλά το αυτονόητο, θα είναι ο νέος που θα θεωρεί την απόκτηση άδειας οδήγησης, φυσικό επακόλουθο μιας μακρόπνοης εκπαιδευτικής διαδικασίας, και όχι ένα αλισβερίσι καταρράκωσης της αξιοπρέπεια του…!"
"...Ο νέος που έχει διαμορφώσει κυκλοφοριακή κουλτούρα από το σχολείο, που έχει αποκτήσει δεξιότητες συμπεριφοράς και οραματίζεται μια άλλη κοινωνία, όπου η Οδική ασφάλεια δεν θα είναι το ζητούμενο, αλλά το αυτονόητο, θα είναι ο νέος που θα θεωρεί την απόκτηση άδειας οδήγησης, φυσικό επακόλουθο μιας μακρόπνοης εκπαιδευτικής διαδικασίας, και όχι ένα αλισβερίσι καταρράκωσης της αξιοπρέπεια του…!"
Για τις ΜΚΟ [Μπίζνες Καλά Οργανωμένες…!] Τα λέμε συνεχώς…
"... Η Οδική Ασφάλεια μας έχει ανάγκη όλους! Όμως οι εκδηλώσεις των διάφορων ινστιτούτων, [που πολλές φορές βαφτίζονται και... εκπαίδευση..(!;) θα επανέλθω μετά σε αυτό γιατί είναι πολύ επικίνδυνο...] το μόνο που κάνουν είναι θόρυβο, ότι ακριβώς κάνουν και τα μπαλόνια, μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω, ξοδεύουμε χρήματα για να πετάμε βότσαλα στην θάλασσα...!"
"...
Προφανώς και ο δήμαρχος και ο περιφερειάρχης και όποιος είναι σε θέση
ευθύνης ΚΑΙ πρέπει να κάνει επιτέλους κάτι... θα προτιμήσει την
εκδήλωση με τα πολλά μπαλόνια που θα σκάσουν ΘΑ κάνουν θόρυβο και θα τα δείξουν και τα ΜΜΕ, εξάλλου για αυτά ζούνε και για αυτά πορεύονται όλοι οι σώγραμποι στην Κοινωνία της Κυκλοφορίας...."
...................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου