- Γιατί γίνονται εξετάσεις;
- Αποτελούν οι εξετάσεις προϋπόθεση για όποια αντικειμενική και αξιόπιστη αξιολόγηση;
- Πότε είναι παιδαγωγικά αποδεκτές (ως χρήσιμες ή ευεργετικές) οι εξετάσεις;
- Πώς είναι παιδαγωγικά σωστό και κοινωνικά δίκαιο να γίνονται εξετάσεις;
- Ποιοι πιστοποιούνται να είναι εξεταστές και με ποιες διαδικασίες;
- Γιατί έχουμε τόση σύγχυση και ίσως νιώθουμε αποστροφή για ένα τόσο αναγκαίο και χρήσιμο(…) από παιδαγωγική και κοινωνική άποψη θεσμό;
- Πόσο μας κοστίζει αυτή η σύγχυση; Γιατί συντηρείται;
- Σε τι οφείλεται και ποιος τροφοδοτεί την σύγχυση;
Και εφόσον δώσουμε τις όποιες απαντήσεις, ας αναλογιστούμε, τι εξυπηρετεί το υπάρχον σύστημα εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών..(;)
Απόσπασμα από την παρέμβαση του Άρη Ζωγράφου, στην δημόσια διαβούλευση του ΥΠΜΕ για τις Άδειες Οδήγησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου