Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Περί Εξετάσεων. 10 Ερωτήσεις και κάποιες απαντήσεις.

Ήρθε ο καιρός να βάλουμε το δάκτυλο επί τον τύπων των ήλων και να απαντήσουμε στα εξής:
  • Γιατί γίνονται εξετάσεις;
  • Αποτελούν οι εξετάσεις προϋπόθεση για όποια αντικειμενική και  αξιόπιστη αξιολόγηση;
  • Πότε είναι παιδαγωγικά αποδεκτές (ως χρήσιμες ή ευεργετικές) οι εξετάσεις;
  • Πώς είναι παιδαγωγικά σωστό και κοινωνικά δίκαιο να γίνονται εξετάσεις;
  • Ποιοι πιστοποιούνται να είναι εξεταστές και με ποιες διαδικασίες;
  • Γιατί έχουμε τόση σύγχυση και ίσως νιώθουμε αποστροφή για ένα τόσο αναγκαίο και χρήσιμο(…) από παιδαγωγική και κοινωνική άποψη θεσμό;
  • Πόσο μας κοστίζει αυτή  η σύγχυση;  Γιατί συντηρείται;
  • Σε τι οφείλεται και ποιος τροφοδοτεί την σύγχυση;
Ο όρος εξετάσεις μπορεί να αναφέρεται σε ποικίλες δραστηριότητες ή καταστάσεις των ανθρώπων και το αποτέλεσμα των εξετάσεων ενδέχεται να ενδιαφέρει άμεσα ή έμμεσα τους εξεταζόμενους, τους εξεταστές ή όλη την κοινωνία, που παραγγέλλει τις εξετάσεις γεύεται τα αποτελέσματα και πληρώνει το λογαριασμό.
Και εφόσον δώσουμε τις όποιες απαντήσεις, ας αναλογιστούμε, τι εξυπηρετεί το υπάρχον σύστημα εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών..(;)

Απόσπασμα από την παρέμβαση του Άρη Ζωγράφου, στην δημόσια διαβούλευση του ΥΠΜΕ για τις Άδειες Οδήγησης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου