Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

ΒΟΥΛΗ

Γίνονται οι τελευταίες διορθώσεις στο σχέδιο που θα αναφέρουμε τα βασικά του συστατικά πάρα κάτω
Αλλά παράλληλα θα ήθελα να σημειώσω και τα εξής:
Αναπτύχθηκε ένας έντονος προβληματισμός και έχει δημιουργηθεί μια αξιόλογη γνωσιακή βάση που θα μπορούσε το ΥΠΜΕ να αξιολογήσει!
Πολλές συλλογικότητες του χώρου καταθέσανε υπομνήματα τα οποία υιοθετούν πολλές θέσεις του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής και είναι πολύ ευχάριστο αυτό, ειδικά στην πορεία προς το «Δίπλωμα Κινητικότητας», θέση που έχει αναπτύξει και καταθέσει η συλλογικότητά μας, και απαντάει στην μελλοντική κινητικότητα και τις μεταφορές!
Όπως είπα και στην Βουλή: Απ, το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα

Ασχολείται με το τελευταίο κομμάτι ενός παζλ το οποίο είναι η αξιολόγηση και μάλιστα μόνο η πρακτική αξιολόγηση ενός χρήστη!

Αφήνει έξω όλες τις βασικές συνιστώσες της εκπαίδευσης που έχει σήμερα ανάγκη η συνύπαρξη όλων μας στον δρόμο

Τι έκανε το νομοσχέδιο;

Πρώτον μία πάγια θέση του συλλόγου ότι " η αξιολόγηση ενός χρήστη είναι μέγιστη υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι πάρεργο η υπερωριακή απασχόληση" μπήκε στο νομοσχέδιο

Επιτέλους γίνεται ένα σώμα εξεταστών, με επάρκεια ανά κατηγορία οχήματος αξιολόγησης,  όμως ακόμα και αυτό το σώμα εξεταστών δεν γίνεται με τη μορφή την οποία προτείναμε εμείς γίνεται με τη μορφή που έχει στο μυαλό του το Υπουργείο να εξυπηρετήσει μερικές ομάδες πληθυσμού δεύτερον

Δεύτερο: Η πρακτική εξέταση σπάει σε δύο μέρη

1. Πορεία στον αστικό ιστό με τον εξεταστή στην θέση του εκπαιδευτή (και εδώ υπάρχουν πολλές ενστάσεις από τους εκπαιδευτές)
2. Ελιγμοί σε ειδικούς χώρους με τον υποψήφιο οδηγό μόνο του στο όχημα

Τρίτο: Όλη η διαδικασία καταγράφεται σε πρώτο χρόνο και μεταδίδεται σε απευθείας σε ειδική υποδομή, η οποία θα δημιουργηθεί στο ΥΠΜΕ (Με πάρα πολλές ενστάσεις σχετικά με το αδιάλειπτο σήμα..!)
Να θυμίσω στους νεότερους ότι:
Η διαδικασία αυτή της αξιολόγησης δεν είναι κάτι καινούργιο, είναι το παλιό σύστημα εξετάσεων που υπήρχε με τον «σαλίγκαρο» και την πορεία και καταργήθηκε πριν 45 χρόνια
…...............................

Δείτε για μας, όλη αυτή η αναστάτωση θυμίζει περισσότερο την ρήση

Περί όνου σκιάς 
Περιμέναμε μετά από τόση αναμονή, άλλες προσεγγίσεις και λογικές για το μέλλον της κινητικότητας
ΘΕΜΑ: Προτάσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, 
 
Όταν το παλιό αρνείται να πεθάνει και το νέο δεν μπορεί να γεννηθεί... τότε ζούμε την εποχή των τεράτων..!


Έχουμε επανειλημμένως τοποθετηθεί στο ζήτημα της αξιολόγησης ενός υποψηφίου οδηγού, την οποία θεωρούμε τόσο μια συνεχή παιδαγωγική διαδικασία, όσο και βάση για την παρακολούθηση της πορείας μάθησης-αλλαγής συμπεριφοράς. Μέσω της αξιολόγησης πρέπει να προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματά της εκπαίδευσης του υποψηφίου και να εκτιμώνται τα οδηγητικά χαρακτηριστικά του, τα οποία σχετίζονται με την φιλοσοφία και το παραγόμενο έργο της Νέας Σχολής Οδήγησης και Κινητικότητας, και τον καθιστούν έτοιμο για την συμμετοχή του στην Κοινωνία της Κυκλοφορίας (ΚτΚ).

Τα παραπάνω δυστυχώς απουσιάζουν από το νομοσχέδιο, το οποίο έρχεται όμως να ταράξει τα λιμνασμένα νερά μιας κατάπτυστης διαδικασίας αξιολόγησης και ως εκ τούτου θεωρούμε ότι έχει θετικό πρόσημο.
............................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου